jueves, 15 de noviembre de 2012

Azaroak 15! Aurkezpenik jarraituz

       Aurkezpenekin hasi den taldea, argazki errepositore eta editoreen inguruko aurkezpena egin digu. Landutako editoreak, PicMonkey, Photoscape, Editor de Windows eta Photoscape Express izan dira eta azterketa interesgarri bat egin ditu haien abantaila eta desabantailen inguruan.

       Beste alde batetik, errepositoreak ditugu eta talde honek aukeratutakoak, Fotolog, Picasa, Flicker eta Twicpic izan dira eta aurreko kasuan egin bezala, abantaila eta desabantaila ezberdinak aurkeztu dizkigute, errepositore bat edo beste aukeratzerakoan kontutan hartu beharrekoak.

        Pickmonkey-ean zenratuz, online erabilgarri den programa bat dugu honako hau. Argazkiak moztu, bertan testua jarri, editatzea... ahalbidetzen digu. Aipatu beharrekoa da efektu batzuk dohakoak direla baina beste batzuk erabiltzeko ordaindu beharra dagoela. Oso garrantzitsua da jakitea argazkiak bertara igotzen baditugu ere, programak ez dituela bereak egingo eta gure ordenagailuan gordetzeko aukera dugula. Ordanagailuan gorde ezean, argazkia desagertuko da.
                                                                                                                    
                                                                                                                                                                Bigarren taldeak, Eskola 2.0 ren inguruan hitz egin digu. Badirudi sakondu eta sakondu arren, gai hau amaiezina dala!!! Oso interesgarria izan da zelan planteatu dizkiguten programa ezberdinak IKT-en erabilera bermatzen dutenak eta era berean klasean erabilgarriak diren ariketa dinamikoak egiteko aukera ematen dizkigutenak.

        Azaldu diguten lehenengo programa, ingelesezko ahoskotasuna lantzeko erabili ohi da eta testu bat idatziz, programak testua irakurri du ahoskotasuna behar bezala erabiliz eta honezkero, programa hau erabiliz, ikasleek ahoskotasuna eta entzumena landu ahal izango dute. https://acapela-box.com/AcaBox/index.php

        Jarraian, komikiak egitera bideraturiko programa bat erakutsi digute, bitstrips izenekoa. Egoera ezberdinak aukeratu daitezke, pertsonai ezberdinak, euren postura aldatu daiteke, mota ezberdinetako bokadiloak jartzeko aukera dago... aukera anitz eskaintzen dizkigu programak eta umeekin lantzeko dibertigarria izan daiteke, istorio bat osatu dezaten eta bide batez, haien sormena landu dezaten.

        Azkenik, arbel digitalaren inguruan jardun dira eta dituen abaintailak aurkeztu dizkigute, hala nola, ariketak denen artean zuzentzea, azalerak eta perimetroak kalkulatzea, joko hezigarria edo bideokonferentziak aurrera eramatea, dokumentalak ikustea, ingurunea aztertzea... Oso ideia ona izan daitekeela uste dugu, baina klaseko arbel digitalean idazten saiatu ostean eta idazteko horren erreza ez dela frogatu ostean, uste dugu oraindik denbora beharko dela herreminta honen erabilera hobetu ahal izateko.

         Portziertoo, Amaieran aurkeztu duten bideoa oso ona neskakkk!!! Oso ondo pasatu dugu eta Leirerekin batez ere, ahotsaren tonalitatea lantzen ikasi dugu!! :P

        Hirugarren taldeak, gure eguneroko bizitzan pil pilean dagoen gai horietako bat jorratu du: Sare sozialak. Danok daukagu twitter, tuenti, facebook, myspace... baina hezkuntzarako baliagarriak izan daitezke? Egia esan, eta eurek esan duten moduan, nahiko zaila da hezkuntza mundura bideratzea baina egunerkotasunean jarraituz gero eta behar bezala erabiliz gero, erabilgarria izan liteke ikasleontzako.


        Euren saiakera, Twitterrekin burutu dute baina zoritxarrez, ez du erantzunik izan klasekideen aldetik. Proposatutako jarduera, talde bakoitzak bere taldearen argazki barregarri bat igotea zen eta azkenean,
ariketa klasean burutu dugu. Hona hemen gure MAGISTYLE argazkia mugimendu efektuarekin eta guzti!!

Eskerrik beroenak gure neska twitteroei!!!

          Aurkeztutako laugarren lana mapa mentalen ingurukoa izan da eta eurek esan duten bezala, mapa mentalek ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan duten baliagarritasuna eta garrantzia aztertu dugu.

Hiru izan dira aztertu ditugun programak, Power Point, Cmap tools eta Spice Nodes, eta oraingo honetan ere, programa ezberdinak erabiltzearen abantaila eta desabantailak aurkeztu dizkigute.

Ondorio bezala, euren ustez, umeekin programa honek erabiltzea baino, komenigarriagoa izango litzateke umeek mapa mentalak zer diren jakitea eta gero behin heldutasun maila bat izanda, holako programak erabiltzen hastea.

Aurkezpenarekin amaitzeko, jarduera bat egin dute eta mugimenduan jarri gaituzte. Talde bakoitzari orri bat tokatu zaio gai ezberdinen ingurukoa (zaporeak, koloreak...) eta post-it eta irudi ezberdinen laguntzaz mapa mental ezberdinak sortu ditugu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario